رتبه بندی شیرآلات ایرانی

محمدرضا خدادادیان شنبه 6 مرداد 1403 - 17:03
رتبه بندی شیرآلات ایرانی
برای خرید شیرآلات باید از نکات مختلفی اطلاع داشت و آن‌ها را در هنگام خرید و انتخاب محصول در نظر گرفت. اما اگر مشتری در هنگام این خرید با بهترین شیرآلات ایرانی آشنا باشد، دردسرها کمتر خواهند شد چراکه تنها با مراجعه به نمایندگی فروش آن برند می‌تواند محصول..

معیارهای انتخاب برترین برند شیرآلات چیست؟

برندهای زیادی در حال تولید شیرآلات در بازار ایران هستند. وقتی برای خرید شیرآلات به فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری سر بزنید متوجه این تنوع برند خواهید شد. معمولاً هر فروشگاهی ۱-۲ برند را کار می‌کند و تحت پوشش قرار می‌دهد. یکی لوکس و گران قیمت و دیگری ارزان و اقتصادی و برخی فروشگاه‌ها هم انحصاری یک برند را می‌فروشند.

مشاوره اشتباه باعث می‌شود تجربه یک خرید تلخ، همیشه با دیدن شیرآلات خراب و رنگ و رو رفته تازه شود.

شیرآلات خوب و حتی می‌توان گفت عالی، ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را به‌عنوان کالایی بادوام و مناسب جلوه‌گر خواهد کرد. بهترین شیرآلات موجود در بازار می‌توانند مثال‌ها و نمونه‌هایی از استانداردها و مواردی باشند که در فرایند تولید آنها، به کار رفته و رعایت شده‌اند.

مهم‌ترین معیارهای هوگونیک برای رده بندی بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی را در زیر مشاهده می‌کنید:

جنس بدنه

بهترین جنس شیرآلات که در بدنه آن به کار می‌رود، برنج است. این فلز ارزشمند با آب واکنش نمی‌دهد و از نظر سلامتی و کیفیت، بهترین آلیاژ برای ساخت بدنه شیرآلات است. قیمت بالاتر معمولاً نشانه کیفیت بالاتر و اعتبار آن برند خواهد بود؛ گران‌ترین شیرآلات ایرانی که سال‌های سال است آوازه آن‌ها در بازار شیرآلات ایران و در مواردی حتی جهان طنین انداز شده است، در تعداد زیادی از طرح‌های خود از برنج استفاده می‌کنند.

برخی تولید کنندگان برای به صرفه شدن قیمت نهایی، برنج را با سایر آلیاژها مثل سرب و غیره ترکیب می‌کنند که این مورد به شدت مضر است و یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین شیرآلات است.

قطعات مصرفی

اگر فقط به ظاهر شیر توجه کنید و از کیفیت قطعات داخلی غافل شوید، شاید کلاه سرتان گذاشته شود. مهم‌ترین قطعه داخلی کارتریج است، تمام برندهای باکیفیت از کارتریج وارداتی استفاده می‌کنند.

کارتریج‌های اروپایی ساخت اسپانیا، ایتالیا و اتریش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بعد از آن کارتریج‌های چینی درجه یک کیفیت قابل قبولی دارد. قطعه دیگر پرلاتور است، همان شبکه توری شکل دهانه شیرآلات، که در شدت پاشش آب تأثیر ویژه‌ای دارد.

تنوع طرح و رنگ

در این قسمت اکثر برندها نمره قبولی را کسب می‌کنند و برای سلیقه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند. شیرآلات اهرمی محبوب‌ترین نوع شیرآلات است که در تمام مارک‌ها مشاهده می‌شود.

طراحان دکوراسیون داخلی از رنگ‌ها برای زیبا شدن محیط استفاده می‌کنند؛ فرض کنید یک سرویس بهداشتی لوکس با شیرآلات طلایی، سینک ظرف‌شویی مشکی با شیر ظرف‌شویی مشکی و... چه غوغایی بپا خواهد کرد.

رنگهای طلایی، سفید، مشکی، کروم، طلایی مات و استیل مات، رزگلد و زیتونی رنگهایی هستند که در بازار طرفدار دارد. اما چیزی که از این تنوع رنگ مهمتر است، کیفیت رنگ و نحوه آبکاری است. بهترین روش آبکاری، PVD است که در شرایط خلا انجام میشود و دوام رنگ را به همراه خواهد داشت.

قیمت

بدون شک یکی از مهم‌ترین مواردی که امر خرید را برای ما چالش برانگیز خواهد کرد، قیمت کالایی است که می‌خواهیم خریداری کنیم. اجناسی که قصد خریدشان را داریم، باید ضمن داشتن کیفیت بالا و طراحی زیبایی که دارند، قیمت معقولی نیز داشته باشند؛ به بیان دیگر، ویژگی‌هایی که پرفروش‌ترین شیر ظرف‌شویی باید داشته باشد. شیرآلات ایرانی چون با استفاده از بهترین متریال‌های موجود در ایران ساخته شده و دیگر هزینه‌های واردات و خریداری از کشورهای دیگر به آن تحمیل نمی‌شود، از قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به رقیبان خارجی خود خواهند داشت. عنصری که خرید انواع شیرآلات ایرانی را برای ما شیرین‌تر از پیش خواهد کرد!

خدمات پس از فروش و گارانتی

ادعا کردن ساده‌ترین کار و البته دیوار حاشا بلند است! شاید شرکتی ۱۰۰ سال شیرآلات خود را گارانتی کند و شرکتی دیگر ۵ سال، مهم‌ترین قسمت گارانتی قبول مسئولیت است.

اگر شما ۱۰۰ سال گارانتی داشته باشید و شرکت هیچ مشکلی را قبول نکنند، چه ارزشی دارد؟

نکته دیگر تأمین قطعات است. اگر پس از خرابی، قطعه مورد نظر موجود نباشد، زیبا‌ترین شیر موجود در دنیا هم باشد دیگر هیچ ارزشی ندارد.

سابقه و رضایت مشتریان

رضایت مشتریان یکی از عوامل موفقیت برند‌ها است. وقتی برندی به مرحله رضایت کاربر می‌رسد، موارد زیادی را رعایت کرده است.

فروشگاه هوگونیک با سابقه چندین ساله خود، با مشتریان زیادی در ارتباط بوده و این موضوع باعث شده است که یکی از معیارهای انتخاب بهترین مارک شیرآلات، سنجش میزان رضایت کاربران باشد.

اهمیت استفاده از شیرآلات ایرانی

132

این روزها که برای هر محصول خارجی یک محصول مشابه ایرانی هم وجود دارد، بسیاری از افراد بین دو راهی می‌مانند و خرید شیرآلات هم به همین صورت است. با این وجود می‌توان با در نظر گرفتن تعدادی دلایل مهم به اهمیت استفاده از شیرآلات ایرانی پی برد. این دلایل به شرح زیر هستند:

  1. کیفیت بالای محصولات : با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی، استفاده از دانش تخصصی و دسترسی به بهترین تجهیزات روز دنیا توسط کارخانه‌ها و کمپانی‌های تولید انواع شیرآلات بهداشتی در ایران، دیگر نمی‌توان با اطمینان گفت که محصولات خارجی دارای جنس بهتری هستند. مهندسین ایرانی با در دست داشتن مواد باکیفیت و بهترین تجهیزات در کنار تخصص و تجربه خود توانسته‌اند محصولات درجه یکی را در این زمینه تولید کنند.
  2. متناسب با نیاز خانواده ایرانی : شیرآلات ایرانی به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که متناسب با نیاز خانه و خانواده ایرانی باشند. تمامی این طراحی‌ها با انجام تحقیق و بر اساس رعایت استانداردهای خاصی است تا به بهترین شکل نیاز ایرانیان را برطرف کنند. در مقابل بسیاری از محصولات خارجی حتی با کیفیت آب و ساختار خانه‌های ایرانی سازگاری ندارند و به عبارتی امکان نصب آسان آن‌ها وجود ندارد.
  3. قیمت‌های به‌صرفه : با خرید شیرآلات ایرانی، می‌توان تا حدود زیادی از پرداختن هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد. محصولات خارجی دارای ثبات قیمت چندانی نیستند و همچنین قیمت بالاتری دارند. علاوه‌بر این، گارانتی و خدمات پس از فروش این نوع محصولات برخلاف تولیدات ایرانی، کاربردی نخواهند داشت.
  4. حمایت از تولید ملی : با خرید هر محصول تولید ایران و به‌ویژه شیرآلات ایرانی می‌توان از تولید ملی حمایت کرد. به این ترتیب حتی مشاغل گوناگونی برای هزاران هزار ایرانی در کارخانه و کمپانی‌های بزرگ تولید شیرآلات فراهم می‌شود.

در نتیجه با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت خرید شیرآلات ایرانی از جهات مختلف برای مصرف‌کننده و تولیدکننده به یک اندازه منفعت خواهد داشت.

معرفی بهترین برند شیرآلات ایرانی

توصیه ما به شما این است که هنگام خرید شیرآلات تنها به ظاهر آن توجه نکنید، هر چند ظاهر خیلی مهم است. در انتخاب بهترین مارک شیرآلات ساختمانی باید به کیفیت، طراحی، دوام و قیمت مناسب توجه کرد (البته که گارانتی و خدمات پس از فروش مهم است.) و به شما این را هم می گوییم که برای انتخاب بهترین برند شیرآلات، مشاوره یادتان نرود. در ادامه ما مشاوره ای عالی بر حسب تجربه در اختیارتان می گذاریم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برند شیرآلات کی دبلیو سی KWC

شرکت شیرآلات کی دبلیو سی ایران تحت لیسانس شرکت kwc سوئیس توانسته کارخانه ای مجهز به ریخته گری، سیستم آبکاری دقیق و فناوری قالب سازی مدرن بسازد و جزو بهترین برند شیرآلات ایرانی قلمداد شود.

در سال ۱۳۶۳ در شهر صنعتی کاوه فعالیت خود را تحت نظر شرکت KWC آغاز کرد و در دهه ۸۰ اولین محصول خود را روانه بازار کرد. برند کی دبلیو سی در بازار ایران به عنوان با کیفیت ترین و جذاب ترین مارک در این عرصه شناخته می شود.

محصولات شیرآلات kwc عبارتند از:

  • شیرآلات بهداشتی ساختمانی کی دبلیو سی
  • شیرآلات kwc با حسگر چشمی
  • شیرآلات توکار Modern
  • شیرآلات جدید رنگی
  • شیرآلات ترموستاتیک
  • شیرآلات الکترونیکی

برند شیرآلات کسری

شرکت کسری Kasra Company یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در تهران است که با استفاده از دانش و تجهیزات مدرن توانسته محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی همانند ست کامل اهرمی شامل شیرظرفشویی، روشویی، توالت و حمام و … در صنف شیرآلات اهرمی ساختمان تولید کند.

برندهای زیاد خارجی و داخلی در تولید شیرآلات وجود دارند؛ شرکت شیرآلات کسری با تکیه بر توان تولید داخلی موفق شده است عنوان محبوب ترین و بهترین برند شیرآلات ساختمانی در بازار را به دست آورد.

برند شیرآلات قهرمان قدیمی ترین و بهترین مارک شیرالات

کارخانه شیرآلات بهداشــتی قهرمان یکی از پیشـتازان در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی است.

همچنین جهت ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (کوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند. کلیه کارتریج های قهرمان از کشور اسپانیا و کمپانی SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند.

برند شیرآلات شودر 

این برند در یک دهه اخیر همیشه جزو بهترین شیرآلات ایرانی و لوکس ترین شیرالات ساختمانی بوده است.  شیرآلات شودر از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان، با تکیه و توجه به تمام جزئیات، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود.

شیرآلات شودر با در دست داشتن نبض بازار و آگاه بودن از نیاز مشتریان و با بکارگیری از فناوری‌های پیشرفته، طراحی به ‌روز، کیفیت بالای تولید و توجه به تمام جزییات، خدمات پس از فروش، آموزش فنی و تامین حداکثری رضایت مشتریان توانسته با برندهای مطرح جهانی برابری کند.

برند شیرآلات راسان

گروه صنعتی راسان از سال ۱۳۷۶ در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی به صورت مستمر آغاز به فعالیت نمود. راسان از ابتدای حضور تولیدی و صنعتی خود، ارج نهادن به تولید ملی و تکریم مصرف کنندگان ایرانی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و با هدف ارزش آفرینی و بومی سازی دانش صنعتی، قدم  به  قدم تا جهانی  سازی برند و محصول ایرانی حرکت نموده است.

راسان با توان مهندسی و کارشناسی بالا، بهره مندی از دانش و همت متخصصان جوان ایرانی و دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا توانسته سبد محصولی متنوع و مطابق با سلایق خانواده های ایرانی تولید و عرضه نماید. امروزه نمایندگان توزیع و فروش شرکت در اکثر نقاط ایران فعال بوده و بخش قابل توجهی از تولیدات شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و حوزه CIS صادر می گردد.

برند شیرآلات تپس

محصولات تپس تولید داخلی بوده و جزو اولین تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی در ایران است. TEPS توانسته با هنر و همت اندوخته های داخلی تولید شیرآلات ساختمانی ایرانی با بهره گیری از توان بومی را داشته باشد تا هم به اشتغال زایی جوانان ایرانی کمک کند و هم نیاز به محصولات خارجی را کم رنگ کند.

همچنین طراحی و ساخت شیرآلات تپس با استفاده از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی روز انجام می شود.

برند شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ به عنوان یک شرکت تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و لوازم آشپزخانه تاسیس و تاکنون با تجربه ای بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا در حال تولید است. شرکت شیرآلات درخشان با ایجاد زیر مجموعه پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان به عنوان پپشتوانه ای مطمئن زمینه خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی را ایجاد نموده است.

این شرکت طیـف گسترده ای از شیرآلات ساختمانی و لـوازم خانگی بـا بهترین طراحی، کارکرد، کیفیـت، خدمات و قیمت مناسب ارائه می دهد تـا تمامی اقشار جامعه بتوانند آن ها را خریداری کنند.

برند شیرآلات شیبه

شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه در طول نزدیک به نیم قرن سابقه تولید، همپای فن آوری روز دنیا و بهره گیری از تخصص مدیران و مهندسین مجرب، همواره سعی نموده تا در تامین خواسته های مصرف کنندگان داخلی و خارجی پیشرو باشد.

شیرآلات شیبه طبق استاندارد ملی برگرفته از استانداردهای BS و DIN و گواهی مدیریت کیفیت ISO  از موسسه SGS  سوئیس استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و تحت نظارت دائمی آزمایشگاه مجهز شرکت تولید می گردد تا ضمن حفظ سلامتی مصرف کنندگان عزیز، سهولت نصب و مصرف بهینه آب رعایت گردد.

رسالت شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه با تولید محصولات متنوع و مورد اعتماد به پایان نرسیده بلکه با ارائه خدمات پس از فروش ۵ سال ضمانت و تامین قطعات، همواره در کنار شما مصرف کنندگان باقی خواهد ماند.

طبیعتا لیست بهترین برند شیرآلات در بازار ایران کامل نیست و شرکت های بسیاری میتوانند در این قسمت قرار بگیرند. ما به زودی این محتوا را آپدیت میکنیم تا شما هموطنان عزیز با تعداد بیشتری از بهترین برندهای شیرآلات ایرانی آشنا شوید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد